Kennisbank

Home
Domeinnamen

Hosting

E-mail

Control Panel

Veiligheid

Administratie

Waarom 'resolved' mijn domeinnaam niet meer?

De ICANN (Internet Corporation for Assigned Names and Numbers), de overkoepelende instantie van onder andere .COM, .NET, .ORG en .INFO domeinen, probeert continu de kwaliteit van haar contacten te verbeteren. Als onderdeel hiervan dienen sinds 23 september 2014 de e-mailadressen van de houders van generieke Top Level Domeinen (onder andere .COM, .NET, .ORG, .INFO en alle nieuwe gTLD's) gevalideerd te worden. 

Dit betekent dat je na jouw bestelling een e-mail hebt ontvangen van noreply@emailverification.info met een unieke triggercode. Deze code kun je op http://emailverification.info invullen om je e-mailadres te valideren. Als jij de validatie niet binnen 2 weken uitvoert dan zal de ICANN het domein op clientHold plaatsen, waardoor deze niet langer via DNS 'resolved' en dus ook niet langer bereikt kan worden. 

Je zult deze validatie ook opnieuw moeten uitvoeren wanneer je een aanpassing doet in de contactgegevens van de houder van de domeinnaam en het gebruikte e-mailadres is nog niet eerder gevalideerd door de ICANN. Elk e-mail adres hoeft maar 1 keer gevalideerd te worden per account. Is jouw e-mail adres in het verleden al eens gevalideerd en registreer je bijvoorbeeld een nieuw .COM-domein, dan zul je de validatiemail niet opnieuw ontvangen. 

Wil je de mail nogmaals ontvangen? Neem dan contact op met de supportdesk.



Adresgegevens
Kerkstraat 14
5427 BC BOEKEL

BTW nummer & KVK
NL8612.464.21.B01
78 05 0227

Bankgegevens
Rabobank Uden-Veghel
IBAN : NL65 RABO 01633 77 634